اي خداي مهربون
دل تنگیهام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
كلبه عكس و شعر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل تنگیهام و آدرس somic.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 2534
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مونا

آرشيو وبلاگ
تير 1390
خرداد 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : مونا

اي خداي مهربون دلم گرفته

با توشعرهام همگي رنگ بهاره

باتو هيچ چيزي دلم كم نمياره

وقتي نيستي همه چي تيره و تاره

كاش ببخشي تو خطاهامو دوباره

اي خداي مهربون دلم گرفته

از همه نيمه جون دلم گرفته

از زمين و آسمون دلم گرفته

آخه اشكامو ببين دلم گرفته

توببخش فقط همين دلم گرفته

توي لحظه هاي من شيرين تريني

واسه عشق و عاشقي تو بهتريني

كاش هميشه محرم دل تو باشم

تو بزرگي اولين و آخريني



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت14:58---22 خرداد 1390
می روم اما بدان یک سنگ هم خواهد شکست

آن چنان که تارو پود قلب من از هم گسست

می روم با زخمهایی مانده از یک سال سرد

آن همه برفی که آشیانم را شکست

می روم اما نگویی بی وفا بود و نماند

از هجوم سایه ها دیگر نگاهم خسته است


تنها
ساعت1:19---22 خرداد 1390
خدایـــا دلــــــم بـــاز امشب گــــــرفته.!!

بیــــــا تا کمی با تـــو صـــــحبت کنـــم...

بیا تا دل کوچــــــــــکم را

خدایـــا فقــــط با تـــو قسمت کنم..!

خدایـــــا بیــا پشت آن پنــجــره..

که وا می شود رو به ســــــوی دلــــــــم!!

بیـــا پــــرده ها را کنـــاری بزن..

که نــــــورت بتــابد به روی دلـــــــم!!!

خدایـــا کمـــک کـــن :

که پـــروانه ی شعر من جــــان بگیرد..

کمی هم به فـــــکر دلـــــــم باش...

مبـــادا بمیـــرد...!!!

خــــدایــا دلــــــم را

که هر شب نــفس می کشـــد در هوایـــــت..

اگر چه شــــــکســــــته!!!

شبــــی می فرســــتم بــرایــت...!!!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: